Van egy évem...és?

 2014.01.21. 17:14

Továbbtanulás...na ja, jönnek a gondolatok, folyamatosan ezen jár az eszed, de miért? Mindenki azt kérdezgeti "na és hol folytatod tovább" jesszusom de hát van még egy évem!! Igen, egy év, de olyan hamar elrepül...
Végre felfogtam, hogy ideje lenne eldönteni mit is akarok! Hoppá... de hát az nem olyan könnyű. És, hogy mi a legnehezebb, dűlőre jutni. Bele mondani a barátaid szemébe azt, hogy hát bocsi de soha többet nem találkozunk.
Persze jönnek a nagy tervek, hogy "Jujj majd találkozunk, beülünk ide vagy oda, de a lények,hogy mindenképpen találkozunk! " Mindenki azt mondja nekem, hogy ne a barátaim véleményét vegyem elsőként figyelembe, hanem az oktatást. Elég nehéz úgy gondolkozni, hogy hazamegyek magabiztosan azt mondom magamnak, hogy na akkor most igenis elmegyek, új barátok, új környezet, jót fog tenni. Jön a másnap találkozok a barátaimmal, jól érzem magam, mintha a családom lennének. Ezek után mondjam én bárkinek, hogy eldöntöttem elmegyek?!
Rákerestem a sulikra, megnéztem a honlapokat, meghallgattam a véleményeket, hallottam jót is rosszat is. Leszűkítettem a lehetséges sulikat 2-ra. Vagyis 2 lehetőség....1 hatalmas döntés!!
Mi lesz ha tegyük fel ott maradok. Megtörténhet, hogy elmegy az osztály nagy része, vagy esetleg pocsék lesz az osztályközösség.
Viszont ha elmennék, ott lenne az új élet kezdésének lehetősége. Mindent újra kezdhetnék, előítéletek nélkül. Megismerhetnék új embereket, új tanítási rendszert,más környezetbe élhetném le azt a bizonyos 4 évet.
17:14 Most ebben a pillanatban úgy érzem, hogy el szeretnék menni. :)

Címkék: döntés suli félelem továbbtanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://qpon.blog.hu/api/trackback/id/tr675773809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonshadow 2014.01.21. 19:37:38

Kedves Gréta!
Annak ellenére, hogy már csak halványan éltek bennem a pályaválasztással kapcsolatos érzések, neked sikerült ezeket a felszínre hozni. Teljesen jogos tépelődés kellős közepén vagy, és látom, hogy tökéletesen átlátod a helyzetet. A félelmek mondhatnám, hogy jogosak, viszont merésznek kell lenni, merni kell nagyot álmodni! Az igaz barátok, ha tényleg igazak, akkor úgyse hagynak el, te pedig élhetsz az álmaidnak, még ha ők éppen messze is vannak tőled.
Röviden, tömören, ennek ellenére nagyon jól foglaltad össze a témát. Öröm volt olvasni végre egy olyan posztot a blogrengetegben, ami nem pusztán egy lopott idézet, hanem egy lány értelmes, önálló gondolatait osztja meg az arra tévedőkkel.
Remélem, hogy végül sikerül dönteni, mert bárhogy is választasz, az lesz majd a te utad! :)
süti beállítások módosítása